Grilllning&dricka.

Tjejerna kom runt 6 till mig,( Julia,Madde,Ida,Malin,Mickis,Ronja) då tände vi grillen & det spelades musik. Det va riktigt MYS och maten va riktigt GOD. Alla grillade ju olika, och för min del vart det fläskfilé, potatisklyftor och rödvinsås.
Sen efter maten, vart alla degiga, så drog igång och spelade lite kort, drack lite mer.. och girltalk.

Vid 10 drog vi härifrån, vilket vi inte borde gjort, för det vart tråkigt sen.. eller ja SEGT..
Sen mot hagalund, hem till nån som Robin va med, va där ett tag,
sen gick vi till stan, några köpte mat, träffade lite mer folk där. Sen vid 2 cyklade jag hem. Dom andra tog bussen senare.

somnade gott i min egen älskade säng.
Ikväll blire lugnt, ska väl vara med julia som snart kommer hit, sen mickis och nån mer kanske, blir nog film & godis, bara myyyskväll.!

PUSS







Ida,julia, madde,jag,malin,Ronja,mickis. :)







The DUCKS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0