funderare

Tänker ofta när man är tillsammans med en person, är man bara beroende av varandra,
eller är man verkligen kära i varandra?
Liksom, om man tänker bort kroppen, och bara försöker tänka på personligheten, passar den in med ens egen?
Och vill man ha samma liv som den andra?
Är riktig funderare ikväll, tänker på allt man ska och inte ska.



Caramell börjar bli tjock, jag gillare. Hon börjar komma tillbaka helt & hållet. min fina..Red med julia idag, överallt & ingenstans, och till en plats där en kille tog självmord för någon dag sen, det var fint, mitt i skogen, stenar runt om platsen och ljus och så. Samma dag han gjorde det åkte polisen förbi julia och frågade om hon sett en kille åka förbi, och att han lämnat brev efter sig. men det hade hon inte. dröjde bara en liten stund till.. sen kom ambulansen i full fart, dom hittade honom, men för sent.

Jag fattar att vissa verkligen inte orkar eller klarar av att leva livet, om dom är slut som människa..
men.. det dom inte vet, är att samma sorg dom bär på, lämnar dom efter sig till nya.

Tänker lägga mig i sängen och tända lite ljus för en speciell person som en gång fångade mitt hjärta, men inte finns kvar här mer, simon.
Och för världens finaste moster, som jag skulle göra allt för att få träffa igen,  i love you, det vet du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0