TISDAG



Alltför sällan säger jag åt mig själv
att låta bli att sörja.
Måste börja ge mig snart känns det som..









Tisdag idag då! sov hos mattias igår, så vaknade vid han idag, så skjutsade han hem mig, jag käkade frukost hemma, sen åkte jag & yv till vårdcentralen så jag fick lämna lite prover.






Sen efter det åkte vi förbi statoil, jag fick en pizza av yv.
Och sen bar det av hem, jag hämtade min telefon jag glömt hemma. Och så skjutsade hon mig till idrotten, mötte dom andra där, och madde och jag va aktivast någonsin idag tror jag ;D haha! Och igår var jag faktiskt ute och sprang i 1 timme!
DETNI... så snart är man ju vältränad..absolut! haha.. :-)


Efter idrotten, väntade Mickis & anna på mig, så åkte vi med anna till kupolen, sen stack jag och mickis och mötte min mamma, så fick jag lite pengar av henne, så åkte vi till falun med bussen.

Hittade typ inget jag ville ha där.. men fick bli ett par solglasögon och ett par örhängen :-D
Hittade några skor.. men hade inte alltför mycket pengar med mig till det..
Sen kom Jonas dit, så vi mötte han, gick runt där med han ett tag, sen åkte vi bil med han hem.
Sen har jag vart i stallet, fixat caramell & haft insläpp tsm med Karin. :-)

Nu på kvällen räddade jonas mig också, han offrade sig & kollade bandyn på datorn medans jag fick kolla på desperate housewives på tv:n. stort TACK ;oD !

Nu är jag dötrött... ska sovaaaaa.. Godnatt & puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0