uppe med tuppeN !

Vart väckt kvart i åtta imorse, så klädde på mig så skjutsade mamma hem mig!

Var ju i stallet igår & red båda mina pållar, gick fint. Har rakat star på halsen nu också, shit vad snäll & cool han är! inte rädd för något... vilken ponny.
Ramlade med caramell när jag var ute & red, skulle rida över ett dike där det går en stig i vanliga fall! men icke, min ponny skönk ner i snön så hon la sig! var bara och hoppa av och dra upp hon.. gah vad rädd jag blev :D haha !




 Efter stallet hämtade mamma mig, som hade äpplen med till mina fyrbenta vänner..
 vilket uppskattades mycket av dom ;o) ...





Efter det skulle hon skjutsa hem mig och hon ställde sin vanliga fråga om jag skulle följa med hon hem.., okej då tänkte jag, jag stack in, bytte om till andra kläder, sen åkte vi & käkade donken, tog en runda på kupolen, och handlade cola & nån chokladbit, och hårfärg.
Sen åkte vi hem till hon..





Kvällen fick avslutas med godiset,colan och underbara desperate housewives (; ME LIKE!!




Ska slå på lite musik & försöka väcka yvonne& pappa nu. jag vill dra till stallet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0