Torsdag

Skola idag mellan 8 & halv två. Rätt skön dag om jag får säga det själv, har fått saker gjorda. Va uppe 6 imorse, hade utsläpp, så pappa skjutsade mig. nu jävlar blire & ta tag i det där körkortet, helt seriöst, om jag hopppar av skolan nu, ( för att få gå om ett år) , så jävlar ska det bli av. kan ju knappast få mer tid i världen då.

Fortsätter vara trött & tråkig. Men på Måndag blire Farbror doktorn! så då måste dom väl hitta något .. annars känns det som jag kan gå & dö. Orkar inte vara såhär trött & yr... :/





Hittade en gammal bild där jag & alexandra går i samma byxor, på fyllan ofc ;D
Haha saknar dom där tiderna..





Nån gammal bild på mig, hemma hos alexandra.

Kommentarer
Postat av: Alexandra
2010-04-01 @ 21:57:25

Haha juste! Vart hade vi varit då och vart skulle vi? :D SKINNYYY :( <3

Postat av: Malin
2010-04-01 @ 22:04:41 URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

Haha hur faaan ska jag komma ihåg det? :D nejmen tror vi vart på fest och skulle till domnarvet på efterfest ;D eller så kanske vi hämtade moppen vi brukade parkera någonstans för att åka hem på ;) hahaha! Jaaa :/ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0