TORSDAG.....

igår vart det en massa, skola, fika med julia& madde hemma hos mig. sen följde  vi med tina in till veterinären med krotoj, vilket inte gick nå bra. Dom kommer nog få ta bort honom, han är halt, och har fått någon slags infektion i hoven, som ser ut som cancer. sjukt. synd att avsluta sitt liv efter 7 år bara. Man får lite ångest efter.. varför ja inte köpte han för snart två år sedan som jag ville. men får inte tänka så heller..
oturen tar visst ALDRIG slut va?

jaja, när vi kommit hem från veterinären drog jag och julia & red på mina två ponnysaaaar, red med Lollo & camilla.  :-)

Efter det vart det hem, duscha & så. Sen skjutsade far min mig till Mattias. Film och sov kvar där. skojs.  han körde mig till skolan imorse och here i am. Nu lär jag plugga.

TJAO !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0