SÖNDAG



och därmed sista dagen på detta lov.. 

hara bara ridit & grejat med mina fyrbenta mest under lovet, känns skitbra att jag hunnit lagt ner så mycket tid på bägge två. Men skulle vilja ha nån som red star också känns det som, skulle varit kanon, men svårt att hitta nån, han är ju så liten. Jag kom nyss hem från mattias, vart fettokväll hos han igår med en massa godis, chips & film. :)

och så var jag med mamma till lager 157 i fredags, fick lite kläder & sånt, sen efter åt vi på fortuna =) göTT :)
nej undra om man ska ta sig lite frukost & byta om, sen dra till stallet kanske?

Imorgon bär det av in till Atg med mina två hästar.., vaccination på ingång!

puss.







Min skrutt som bliviiiit så fiiin .. :o)




kommer bli en perfekt familjeponny. :)






Caramell som stormtrivs i sitt nya stall.. & har fått sig en kille på köpet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0