lov va? (;

SNÖ SNÖ SNÖ.. när ska det sluta? ursch, nu tycker jag sommaren kan komma.

I helgen har jag flyttat Caramell till hennes nya stall, och tror båda trivs kanon. Vart & köpt lite saker med yvonne också, och lär köpa mer idag.
Red med josse P igår, hon red barbacka, och var nästan helt säker på att hon skulle flyga av så som hon garvade åt allt ! haha =)
Mitt inne i skogen var det två rådjur, så sa båda samtidigt, ; kolla rådjuret!
Sen en bit bort åkte en skidåkare, han glodde så mycket på rådjuret att han snubblade över nån gren och ramlade ner i diket där det är en bäck, fyfan vad vi skratta haha! :D

Väl tillbaka till stallet drog jag och red Star en sväng, typ en kvart bara, kändes dumt, men jag hade ju varit ute i stallet i flera timmar, jag va rätt slut. Fixade han & tog in han för natten.
Sen åkte jag hem, kvällen fick avslutas med chips,dipp & cola & en film på det.

Sitter & väntar på att yvonne ska ta och vakna just nu :D jag är skitpigg, vaknade vid 8 imorse, sen har ja knappt kunnat somna om.. ;o

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0