LÖRDAG



Julia och snygga alfons.


Fredagen vart lugn, var bara med världens bästa julia :-)


Igår, lördagen vart ganska fullspäckad. Kvart över 8 på morgonen kom mamma och hämtade mig, så åkte vi till resecentrum. Åkte buss till Stockholm, stannade och fikade längs vägen & så. När vi kom fram fick vi mat, asgott. Sen började showen med jerry williams. Den var faktiskt asbra, trodde jag inte :).
Och jag kärade ner mig i en kille som dansade.. GAAAAH vad snygg han va! haha hade ångest när vi skulle åka. ska fan leta rätt på han ;) haha!
Kom hem vid 8 på kvällen, här hemma va det fullt hus, matte,grönkvist, pappa & yvonne va här hemma. Det dracks öl, spelades musik och kollades på tv.

Matte visade mig ett armband också, ascoolt! När jag stog vanligt kunde han få omkull mig. sen när jag höll armbandet i en hand kunde han typ inte rubba mig alls. :s haha! Var typ Nasa som har plockat fram det, nå rymd krafter :D

Aja, gjorde iaf mig iordning, sen kom Jonas, Mickis & anna och hämtade mig. Så åkte vi till jonas, drack lite där, jag och anna tog oss en rolig tur till statoil, köpte chips. HAHA vilka idioter vi va längs vägen.
Sen körde jonas oss till stan, drog till S2, va där nån timme eller två, sen kom madde och några till utanför, så drog ut till dom, sen vart det skrubben. Va där ett tag, skoj. Sen körde jonas hem mig, och ja somnade direkt.

OCH ingen bakfylla idag! yes:) Har gjort hårinpackning & ätit nyss. Ska baka, sen dra till stallet.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0