Helgen











Fredag
bestog av film hemma hos mig, julia, josef & jonas var här. Kollade på heartbreak hotel. alltid lika kul :)

Lördagen hade jag utsläpp, så mamma körde mej på morgonen dit. släppte ut som och när jag kom hem igen gick jag och la mej brevid en trött julia.. och jag somnade om, vaknade vid elva-halv tolv. Sen gjorde vi nästan ingenting, bara va. Sen cyklade jag till stallet, red Star. Sen på kvällen vart ja lite hundvakt åt rex, eftersom mattias skulle ut.
Mötte bästate senare, vart film här. Sen sov Madde kvar.

Igår, Söndag var jag så matt på snövädret, så låg bara inne & kollade film. Sen lagade jag marinerad laxfilé och nudel wook till det. Så kom julia hit, så vi käkade. gottans! :) Sen vart det film igen, The wedding. haha american pie filmerna är bäst.

Sen kom mattias & hämtade mig, åkte hem dit, så vart det film där å. jävla massa film igår. Sen gick vi & la oss. Och nu på morgonen har jag haft utsläpp, så pappa & jag har varit där.

Nu steker han ägg & bacon till frukost, lär byte om & sticka till skolan snart.

Tjao!



Jag är så jävla yr att jag inte ens kan plugga,
ska man behöva ge upp sitt liv till slut för att ingen fattar eller?
Det är bedrövligt och skitsnack om att det är psykiskt, när det ändå vart såhär i 5 år.
För mig är det som att säga att när man får suddig syn läker den av sig själv om du går & pratar med någon.
herregud vilket skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0