Ornäs

Jaha, sandra och madde svek igår, så blev jag & alexandra, men vad gjorde det? vi har alltid kul ändå :)
Vi gjorde en asgod pizza, käkade och sen kom Dennis,Jimmy & ahonen och hämtade oss, så åkte vi till ica maxi, köpte chips, dipp, godis & cola! Sen åkte vi till ornäs, herregud vad längesen jag va där .

Iaf så kollade vi på film, wrong turn 3, jävligt datagjord film iaf:P hahaha. aja, den dög, sen fick vi för oss att vi skulle kolla på greveholm avsnitten från julkalendern, haha! så såg väl typ 13 avsnitt kanske.. sen fick vi nog.
Jag måste fan ladda ner resten på min dator nu, måste se klart!
Iaf så skjutsade ahonen hem mig sen vid halv 4 kanske. Sen somnade jag gott i min säng :)
Nu ska jag ta & laga lite mat, sen får vi se vad som händer.

Puss





Jag & alexandra i höstas..., vi är nog idiotförklarade på riktigt...   :)

Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-06-13 @ 17:45:00

Haha,ja herregud vilken dåligt film ;) Ska också se klart på greveholm lite senare :-)

Pusss<3

Postat av: Malin
2010-06-13 @ 21:07:04 URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

Haha eller hur ! Jaa det är lika bra, vi måste hitta på nått mer snart, får inte gå såhär långa perioder mellan varje gång! Puss <3

Postat av: Alexandra
2010-06-14 @ 16:39:41

Ja det lär vi :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0