Onsdag, peace&love & spöregn

Dålig uppdatering som fan, men hinner inte blogga.. eller känns inte som man orkar heller. igår hade jag en riktig städdag hemma.. fyfan, men skönt efter. Och nu är det peace&love också, underbart, men jag är helt jävla trött, har sovit hela dagen, och ja orkar ingenting.. det suger..
tror det är lika bra att spara sig till imorgon.. och ta en kväll hemma. Va där igår kväll på campingen, rätt kul men jag va så jävla seeg då med. Gick i mina högklackade skor också.. fick asont i fötterna, så dom tänker ja inte gå med i onödan sen inne på campingen ....så får bli som vanligt, att man tar med sig två par skor.. kan va smart !

Midsommar blev rätt bra också.. åkte båt med mina bröder & vänner. Slutade med att båten inte funkade mitt på sjön, men det är rätt åt oss, ingen var nykter. Så hellre det än att det hade slutat illa :P Här kommer lite bilder också...


Bror andreas & elof


Madde & mickis


Mickis & jag


jag & bror matte

Kommentarer
Postat av: sivs gubbe
2010-07-02 @ 16:47:23

varför inte ta tre eller fler skor så du och så blir en siv !!!!!!!!!!!

Postat av: Malin
2010-07-04 @ 15:40:21 URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

Hahaha.. nejmen två par blir bra! då kan man byta lite hur man vill :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0