fredag.


sitter här i soffan, lyssnar på musik.. skönt. Har varit i Ludvika inatt, åkte dit igår med pappa till Yv. Vi spelade golf och sen gick vi ut & åt på Thai . Jag fick en gulligt kort av dom också och så en peace&love biljett med camping, TACK :)
sen åkte vi hem till yv, spelade plump,fikade och drack cider. Sen vart det sova, men jag har inte sovit bra inatt alltså.. bara legat och tänkt på massa.. inge bra alls. Somnade riktigt halv 5 kanske.

Sen åkte jag & pappa hem på morgonen.
Idag blire nog drickaaa iaf. även om jag inte tar studenten så kan jag väl inte sitta hemma & sura. haha. Känner mig iaf inte direkt avis... fult väder och det ska spöregna ikväll. precis som jag önskade ;)

Alltså jag & killar.. det är fan en stor fråga. Dras till dom dära "bad boysen" & det kan aldrig sluta bra. Eller så tröttnar man efter 1 träff... eller hittar fel... han skryter..han har fula skor..vad konstig röst.. 

Fan kan jag ge mig, och simon som tydligen gillar att bo i mitt huvud, kan bara flytta ut? okej? :)


Puss på er snyggingar.


Kommentarer
Postat av: sivs gang
2010-06-11 @ 22:35:51

muta??????? kommer o kollar dig på campen

Postat av: Malin
2010-06-12 @ 11:47:06 URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

Haha jaa det ska jag ! men vart hemma igår iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0