Bad & häsT

Jag & Julia red världens längsta ridtur igår till en sjö där vi skulle bada med hästarna, när jag såg att det stog säters kommun på en skylt dog jag nästan. Haha , hela turen tog 8 timmar. Jag fick rida i pissblöta ridbyxor tillbaka, kallt :( ! men det gick fort över när jag hoppade av och vandrade bredvid min fina häst :) Det var skitkul, och vi blev jagade av fula, stora, äckliga getingar, jag hatar dom! Inte kunde vi rida ifrån dom heller. vart bättre när vi simmade ut med hästarna i sjön, då försvann dom :) Det var varmt i vattnet också, vilket var bra :) På vägen hem red vi genom alla berg man kan rida igenom, och upp för romme alpin backen, jag kan lova, att caramell har aldrig varit så trött.. trodde hon skulle ramla ihop stackarn, men efter 5 sek så vart hon pigg igen, det är hon i ett nötskal.

Nu lär jag göra mig iordning, ska till sthlm i helgen med Yv & Papi :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0