And I'm in pieces, baby fix me

Tjosan, vaknade idag bredvid mickis, hemma hos mig, va lite med hon,jonas,sofyien & ronja igår, dom grillade korv vid tjärnasjön ;P haha.
Vi har bara legat & glott på film, ätit och sovit .
Blev : Pirates of caribbean, Flickan från ovan, shutter island & Lotta på bråkmakargatan!
Haha :D
Sen åkte jag med ante till kupolen & köpte blommor och en present till mamma som fyller år idag :) Sen åkte vi till hon, där va matte,Lisa & mormor också. Fikade & så.
Sen åkte vi hem, och jag & pappa har städat som fan här hemma, så nu äre CLEAN. Va nyss ute & sprang en sväng, vart helt död. Men så skönt :)

Nu ska jag glo på film, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0