RUN TIME

Igår fick jag träffa min kära gamla vänner, malin & mathilda, va verkligen skitkul & se dom. Gick till josse där dom va, så vart det öl & flumm. underbart. sen kom det lite mer folk dit, sen drog alla ut, sen gick jag, josse,malin,mathilda & hennes kille till sportfältet, satt ute & chillade lite. sen gick vi in till josse igen, och där somnade vi. 

Jag gick upp före alla imorse, drog hem, duschade, drog & handlade, sen tog jag bussen till caramell, provade nya betten idag, och caramell gick som guld. underbart. Vart en liten tur bara eftersom det va så varmt ute..
sen kom ante & hämtade mig, sen har ja duschat igen,
och nyss har jag varit ute  & sprungit en vända, i ca 1 & ½ timme. Sprang bl.a till sandtaget, älskar seriöst när solen går ner där. Nu ska jag duscha för Tredje gången idag.. sen kanske jag drar & leker med josse & denise .

Puss 


  

Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-07-16 @ 11:59:47 URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

OJ vilken fin blogg du fått malin !



kommer nog upp til blge om någon vecka eller på sön då kanske vi kan ses i gen om du har tid ? trevligt att träffa dig :D

Postat av: Malin
2010-07-16 @ 21:19:36

Taack :)

Okeej, jaa men jag börjar jobba då :( men vet inte hur länge jag jobbar. ringer dig när jag vet :) detsamma :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0