Love in the dark.



Jay z och Beyonce när dom landade i sverige.


Jay z



DÅSÅ
var Peace & Love slut! Såg jay z & john fogerty igår, det var grymmmmt. :)
På jay z slängde jag mig upp i ett träd med massa killar, shit vad grym sikt vi hade! :D Tycker att beyonce kunde gått upp på scenen, när hon ändå va där . men men. Gick med alexandra,sandra,jimmy,dennis & ahonen då, kul & träffa dom med! Sen mötte jag mickis & dom igen, jag & mickis drog & hämtade min cykel & käkade thaimat, fyfan vad gott det va, typ nudelwook med nå biff. Sen vart det campingen igen, men va inte där länge alls, vi drog hem efter en kort stund, antar att vi åt för mycket mat så vi blev trötta ;) haha!
Har varit massa musik,dricka, trevligt folk och magiskt hela veckan.
Tycker på något sätt att det känns lite skönt att det är slut nu, hade inte orkat en dag till . 
Jaja Back to the real, Nu lär jag laga ihop nån mat.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0