Lördag

Igårkväll va jag lite med josef & jonas, sköj. Sen skjutsade jonas hem mig till matte&lisa, haha och där va jocke och en vinglig mattis på cykel utanför. Vart lite fin underhållning av fulla jocke som spelade gitarr på innebandy klubban till massa låtar... haha jaja. sen somnade jag där på soffan, gick upp halv 8 imorse, sen hämtade jag cykeln på stan & åkte hem i det underbara blåa vädret.

Min caramell var underbar idag.
Jag & julia red uppför hela romme alpin, och dressyrade hela vägen tillbaka, bägge hästarna var helt otroliga, vilka steg dom fick fram. och sen började det ösregna, & julia stack iväg genom skogen, hon skulle bara hem, jävla galning, jag som inte gillar att man springer bland rötter & på konstigt underlag överhuvudtaget ,( är lite kärring av mig,) Dog nästan, när jag tänkte på stackars mellis, men hon tyckte det var skitkul.. ja herregud.

Imorgon börjar jag jobba, underbart.


Puss

Kommentarer
Postat av: Julia
2010-07-18 @ 00:47:15

Sluta va så känslig. Jag hade lite mer kontroll än vad du hade xd :)

Postat av: Malin
2010-07-19 @ 00:32:28

Haha neej aldrig:D min häst ben är gjorda av kött & blod också;) chattes måste vara av stål eller sten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0