you lost me




Igår vart det en jävla cykeltur med Mickis, Elin & carro, först donken, där vart det glass & cheeseburgare (h), sen till coop, för vi ville se hur anna blev i håret, hon har klippt & färgat det rött & svart assnyggt! Så vart där ett tag, sen cyklade vi till max, så käkade carro& Elin.

sen drog vi hem till oskar, glodde på en asäcklig film, children.
Sevärd!






Sen cyklade vi hem, jag & mickis vart sovandes hos mig, och har vart sega ändasen vi vaknade imorse... fyfan alltså, man kunde tro att vi va bakis, så har vi cyklat & handlat mat, käkat, och sen vart det jordgubbar & glass.

Sen drog vi till kupolen, där jag handlade :



 
*Skor
(TACK för skorna mamma! )



*Läderarmband med pärlor,


*
2 typ tunikor/linnen,




*örhängen





*leggings
 ( som jag fick för 40 kr för att dom va liiite trasiga på ett ställe, tråden hade gått upp lite, men går ju & fixa! ) så asnice.
*vanliga svarta leggings.
*Hårfärg




Och typ allt va på rea, resten, så vart inte så dyrt, här börjar man bli ekonomisk tror jag... Just nu sitter jag & väntar på julia som ska komma hit med chips & dipp, så blire film så ska hon slagga här!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0