du springer aldrig ifatt när jag väl är där.

Tjo. Idag har jag övningskört med pappa, övat parkera,backa and so on. gick bra. Om två veckor drar jag till åland & jobbar på restaurang. ska bli skönt att få komma bort från borlänge..
Har pratat med alexandra idag också, jättelänge i luren. gud vad jag saknar henne, men vi hoppas på ändring när skolan börjar. Sen har jag träffat madde, ätit donken med hon. göttans :) Kanske skaffar fodervärd till mellis i vinter också. får se.
För övrigt, har jag ont i hjärtat.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Alexandra
2010-07-31 @ 14:54:07

Saknar dig också :( <3 Men som sagt, det kommer bli asbra när skolan börjar :)

Postat av: Malin
2010-08-01 @ 14:34:06

Jaa det kommer det verkligen bli <3 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0