6 Juli

Tjoo
Nyss klippt gräsmattan här ute, fixat med blommorna, & solaaaT som fan ;P
Kom hem halv 9 imorse. Mamma skjutsade hem mig, åkte med henne hem igår, vi har solat, sett dumma ut & gjort ansiktsmask.  :)

Igår innan jag va hos mamma vaknade jag hos julia, vi gick upp vid halv 9, käkade frukost, gjorde iordning hästarna & åkte och tränade i romme, vart dressyr för hon och både hoppning & dressyr för min del. caramell var underbar, hoppade 1m - 110 med hon . hon va helt klockren. Sen åkte vi hem, käkade, drog och badade i polen som vi gjort kvällen innan också, helt underbart skööönt. sen drog vi hem efter nån timme eller två, så åt vi igen, sen skjutsade hon hem mig.

Star blir kvar hos ebba & Liselott isf. skönt, nu när han verkligen bor & mår som en prins, precis som han ska.



Ingen bra bild direkt:P Julia, mitt i natten i förrgår ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0