Weekend yao







I helgen va det ju 50 års kalas för mammas gubbe så jag & madde har varit där, så har jag ridit min vita stjärna, så har det vart hemma mys kväll med yv,pappa&madde också. den har varit kanon. vart krogen en sväng igår också men så tråkigt tror jag aldrig det varit, men var väl för att jag va för nykter i guess haha! ^^

Har varit ute & letat efter pappas cykel typ hela dagen, men man kan ju gissa att någon typ slängt in den i nån bil.. Bara & skaffa mej ett jobb fort som faen så han kan få money till en ny! det är väl det minsta jag kan göra. Därför, sätter jag mig & skriver cv nu på datorn. Ska till mamma ikväll också med madde. kan behövas vara där lite också.
& mina hästar får bra ompyssling av min duktiga medryttare idag, fan är så nöjd med hon! :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0