typ jättebra helg :)

DÅLIG UPPDATERING.SE



I fredags var jag på bio med Lisa,Matte,Pappa & madde på snabba cash! Den va ju bra, men tyckte filmen va lite konstig, den kunde varit bättre!
Sen va jag hemma med madde hos mig, gjorde armband & så. Typ gottade oss med chips.






På lördagen vaknade vi i tid, sen kom mattias & hämtade mig och madde traskade iväg till Ante, åkte skoter ner till borlänge, mötte madde,ante,micke & andreas i kvarnsveden. Sen åkte vi till nån sjö, där va det massa mer skoter typer, kanske 10 till eller något.
höll på & frysa ihjäl först men vart bättre sen med elden & så. Sen va vi där några timmar, åkte runt med andreas B, mattias bror först, sen lånade jag & madde Mickes skoter, körde runt lite vart som helst, askul.
Sen kom åkte vi till något hus, allihopa. Där vare alkhol & massa! Jag badade bastu med nå killar & tvingade in madde där också sen! och rullade mig i snön. Andreas B bärde ut mig typ tre gånger, så ramla vi ner i snön, har fina blåmärken idag! varav ett på rumpan, ett brännmärke efter bastun! haha! Och så vare väl båda glada,virriga och avundsjuka folk där :D mer detaljerat tänker ja inte berätta om kvällen ute på bloggen även om det finns en hel del (; haha!




Sen körde vi hem därifrån, gick ju smärtfritt! Åkte till andreas B sen, där lämnade vi skotrarna & Micke fixade skjuts hem. Kul kväll iaf, har pluggat teori idag till körkortet, läste 69 sidor sen orka jag inge mer.. läser iaf varje dag nu! måste ta tag i det, har trots allt fått det i present av mamma&pappa :) ska nog sova snart! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0