last day








Nyår var helt okej, inga skandaler=) Jag,Yv,pappa,Madde,Lisa,hennes kompis och Matte va hemma här, åt oxfilé,potatisgratäng,ostsås,rödvinsås & sallad. Sen hade jag gjort efterrätten, kokoskladdkaka ;D asgött!  sen va jag & Madde ute på allt & ingenting.
Vi somnade till slut hemma hos mig :)

Idags skjutsade vi hem Madde, sen åkte vi till stallet, pysslade med mina hästar, och kom fram till att Caramell är halt för att hennes Mugg är så spridd. Men ska börja smörja in nu och sen raka henne på benen ner till hovarna så försvinner det nog fort.

Sen nu på kvällen har jag & pappa hyrt filmer som jag,han & Yv kollat på. Kollade på Twilight ikväll, tycker den var skitbra verkligen, & killen är ju snygg (;

Nu pratar jag med mamma i telefon, & snart ska jag sova, ska åka skoter med Mattias imonn,
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0