Helgen




Helgen har mest bestått av att åka skoter med Brosan & Mattias, skoj som fan :)
Igår fyllde ju han år så va där på kvällen & kika på film med han,
sen somnade jag kvar där.
Idag när vi vaknat åkte vi & käka max sen skjutsa han hem mig,
sen så kom lollo & hämtade mig hemma,
har ridit star idag,
gick kanon. Caramell får fortfarande vila eftersom hon har mugg.
Sen fick stjärnan gå en gång till,
Bella kom som hade Caramell idag så fick hon
ta ut han också på en till tur med sina kompisar. skojs. han är så söt.

Sen drog jag & Lollo till falun, hem till fia,käkade lite, Lollo klippte sig och imonn ska hon färga håret & jag ska klippa mig (: sköjs. Nu ska ja fika & spela lite spel & lyssna musik.

Pussis.















Kommentarer
Postat av: Thilda
2010-01-04 @ 22:57:55 URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

hej hej gumman ! (:

Jag kommer till borlänge i morgon, vill du ses? kanske ta kupolen med mig och malin och en fika ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0