10 januari









Vaknade hemma hos Mattias imorse, vi sov till klockan var ett. Vart krogen igår kväll, flamingo.

Jag var först hos mattias & lagade mat med han, blev tacos & film! & så började jag dricka lite, sen kom pappa & hämtade mig och körde mig till madde, drack mer hemma hos hon, med hon,Marcus & Lars. Kul :)

Sen vandrade vi till flamingo, va kul som fan iaf :) Sen drog jag, madde,mattias & ante hem till mattias, där somnade vi, Ante på soffan & tre i sängen. haha!
Sen idag har vi 4 vart ute & åkte skoter, jag gjorde nån snygg avramling. Annars klarade vi oss fint från att ramla. Ikväll ska jag & madde bara va hos mig & glo film & sånt. Sen imonn vid 12 drar vi ut & åker skoter igen, as naiz.

Pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0