onsdag ..

fin fint väder! det gillas :) imorse var jag först till sjukan.. lika än, dom får bara fram att jag har för högt blodtryck, som beror på något men vet inte varför. Jag ska in igen den 15e mars, hos en annan, som ska ta massa mer prover. Jag måste få veta vad det är, jag orkar inte gå runt & vara trött & yr hela tiden, vill få massa gjort. men inte så lätt när kroppen & huvudet lider.

efter det var jag, pappa&yv ute och åkte lite, till biltema, sen käkade vi hamburgare & korv. Sen efter det skjutsade far hem oss. Kom nyss in, har varit ute & fotat med yvonne i vädret, vart en sväng runt sportfältet. Strax ska vi åka till pållarna.. vill ju göra något kul idag, men finns ju fan ingenting.. inte lätt att vara fattig student.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0