min häst är bäst

Ligger i soffan med datorn, pluggar religion och myser med filt, kaffe & bulle.

Somnade halv 10 igår kväll, så vart inte sådär skitdrygt att gå upp imorse.. Yvonne gjorde god frukost åt mig & skjutsade mig till skolan. Sedan hämtade hon mig strax innan halv tio, då åkte vi hem, bakade bullar, och fikade. mysigt.

Just nu blire plugga det jag tog hem idag. Religion, och svenska. Annars blir det en lugn kväll.

Igår var min ponny kung, hon har varit halt och vilat, nyss igångsatt men jag åkte och tävlade med henne i gagnef, Höjdhoppning, hon klarade upp till 115, då vart det ett stopp, andra försöket rev hon. men är skitnöjd med hon, Lollo sluta på 135 med sin stora vita. så vi hamnade på en andra plats  :) .

För övrigt har helgen vart lugn & bra, spenderades med mattias som lagade GOD mat & så glodde vi på sista delen av sagan om ringen, real nice. :)

nu skää ja ta & pluggaaaa.. tjaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0