lördag-söndag







Now listen to me baby

Before i love and leave you
They call me heart breaker
I don't wanna deceive you


If you fall for me
I'm not easy to please
Imma tear you apart
Told you from the start, baby from the start

























Igår så följde jag med julia upp till hennes mamma, vi var hundvakt & häsvakt!
10 kom hennes morfar & hämtade oss, då begav vi oss mot dala-floda. När vi kom fram drog vi ut & red, jag lånade nån islänning & julia hade ju katitzi. Myspys. Sen gick vi in, lagade mat, bacon & makaroner. göttans. sen somnade jag på soffan där ett tag, sen drog vi ut igen, mockade,fixade vatten & mat till pållarna. Sen skjutsade hon som har häst i stallet där oss till stationen så åkte vi tåg hem.
Väl hemma duschade jag och greja, sen kom mattias och hämtade mig, så åkte vi & handlade, sen hem till han, lagade tacos & käkade, kollade film (sagan om ringen), fettade oss, & la oss och sov. myspys.








Jag & Ante som hade damp idag (:









Imorse fick man ju inte sova länge heller, mot i vanliga fall. Kom hem iaf 11, på rummet stog det ett fat med ljus på, och ett kort & ett par trosor till mig :)
sen fixade jag till mig och sen tog jag en promenix till kupolen, käkade där med madde & gick & kolla.. köpte två muggar till yvonne & pappa där. Alla hjärtans dag ju :D hihi :) Sen gick vi till Lisa, fikade där & så. Sen åkte vi hem, har käkat GOD mat som vanligt, och haft lite myspys. Andreas kom också hit & käkade :) Har nyss fikat kladdkaka & kaffe! gott :)

Nu ska jag va social med min kära vän, MADDE :) <3

Puss

Kommentarer
Postat av: ina
2010-02-23 @ 11:27:06

va heter låten som du skrivit texten ifrån? :)

Postat av: malin
2010-02-23 @ 19:07:58 URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

den heter : Taio Cruz - Break Your Heart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0