ibland kunde man ju tro att ja föddes blond





AJ vad mitt ben värker, va in till sjukan igår i Kvarnsveden. Slutade med att jag fick starkaste pencillinen som finns och det ska jag äta, 3 om dagen i 10 dagar. BLÄ vad äckligt det är, håller på och spyr upp varje gång jag ska ta...inge kul.. Har iaf infektion i själva benet och utanpå min ena skinka typ O: asont :(

Hoppas det går över, varför ska allt negativt hända Malin Krantz? Ingen vet nått svar heller.
Jag pallrade mig upp på caramells rygg idag iaf, vart barbacka tur & Madde fick rida Star, båda var pigga & glada. Gud vad jag älskar mina hästar :)

Igår fick jag frukost på säng av yv & idag gjorde hon åt mig med som stog på ett fat när jag kom hem. Det underlättar en he del att få börja dagen med sån lyx kan jag säga.. vet inte vad jag gjort utan henne ibland! herregud, och min farsa, tror jag inte kunde fått någon som ställt upp mer än han heller. ♥ jag älskar den här knäppa familjen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0