6 februari

 

Lollos kissemiss, hittade den här bilden i hennes kamera! haha :D


Mitt sår på benet läker & fortsätter att göra ont ! Igår var jag på kupolen efter skolan med madde, vart nya skor, svarta klackisar:) fick dom av mamma, snäll som hon är =)  så nu är jag nöjd :D Jag & madde åt mat på matpalatset,
Sen drog vi hem, hade världens jävla damp! spelade ashög musik & va typ helt sär, snacka om överskotts energi, sen när vi skulle till tvättstugan & hämta tvätt satte vi oss i torkskåpet ett tag :D as skönt ju! HAHA!

och jag dammsög jag lägenheten, dammade hal mitt rum, diskade, städade åt fiskarna! snacka om att min medicin har börjat verka O: haha!

Sen Åkte jag iaf skoter med mattias, madde & ante, skojs. Gick ju asbra, jag som trodde det skulle göra pissont på rumpan och i benet. men ICKE. va lite blött på sjön och älven vilket inte gillades av mig, gnällkärringen. men gick ju bra :D  va tillbaka vid halv ett ungefär, shit vad tiden gick fort.
Idag blire festa i  guess, sandra fyller ju 19. :)

Nu ska jag & madde dra till stallet & fixa hästarna,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0