Torsdag

Nyss slutat, och om en vecka kommer jag hem igen ! :) saknar min häst som en tok.. men tror FAKTISKT Att jag kommer sakna det här stället också..
Idag skiner solen och mitt humör är på topp ;) Mina dagar består mest av att jobba, sova, rita, ut och gå längs havet, och dom två senaste dagarna har jag njutit av tv på hotellrummet, har varit lite pissväder.

Kan också berätta att jag gjort illa mig på benet, vet dock INTE Vad jag gjort... det hände förra veckan, började klia på benet, (trodde det var ett myggbett), så hade jag på någon sårvätska som skulle svida sisådär 5 SEKUNDER... men sved istället ungefär 5 minuter.. och sen började det bli världens sår där, så var in till sjukhuset i mariehamn, och dom sa att jag bara skulle ta nån alvedon och så, så tänkte jahapp.. och efter det käkade jag & jonny ute! Hamburgare & pommes ä fint dä :)
men dagen efter svullnade mitt ben så mycket att vi åkte in igen, merja skjutsade mig,  men till ett annat sjukhus.. och då fick jag antibiotika, pencillin, och lite saker att lägga om såret med..för att det inte skulle sprida sig och bli blodförgiftning sa dom.. så tacka gud för att man slapp det då !
tror det är på bättringvägen iaf ;o

PUSS

 
Utanför dörren, på väg till jobbet..

      

På väg hem.         & Mitt SÅR.. som kom från ingenstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0