TORSDAG and i living my life





Vaknade med en stor suuuuuuuuuck imorse.. riktigt drygt att gå upp ur sängen! Lång dag i skolan, men det går faktiskt rätt fort, måste vara för att jag har så jävla bra klasskompisar ? :)
På håltimmen gick jag, julia, veronica, saga & Lollo till kupolen och strosade lite, jag köpte en Logg kalender också,  sen till taco bar & åt där, gött som fan.
Sen tillbaka till skolan, Köpte kaffe & lite godis och klarade igenom dom sista lektionerna utan att vara dödstrött!

Sen efter skolan cyklade jag hem, så vart det in en snabbis, lämnade lite saker, så åkte jag till läkaren, där jag tror att jag blivit stamkund... kollade synen och så, och så fick han kolla i mina ögon med mikroskåp, eftersom mitt "flimmer" i ögonen är ett jävla mysterium... men han skulle fixa tid till borlänge sjukhus, till en riktig ögonläkare, som ska få lösa det.. eller försöka.. men han såg att det inte va helt rätt i mina synansträngningar.. så jaja.

sen åkte jag & pappa & handlade lite, sen skjutsade han mig till kupolen, där mötte jag alexandra, så gick vi runt lite, träffade hennes mamma, morfar,bror & kusiner! Så bjöd hennes morfar oss på mcdonalds... det var riktigt GOTT!
så satt vi där typ i flera timmar,
skrattade, snackade skit, sann SKIT faktiskt, haha du är så rolig som antar en massa.. haha ja herregud..  !
Vi hade iaf så kul, saknat alexandra för mycket i guess.. ♥ ♥ ..
sen kom mickis & anna, dom käkade med, sen tog vi bussen hem..

Nu ska jag slå på en film!

PUSS



underbara julia & min underbara häst..

..♥♥♥♥..

Kommentarer
Postat av: Alexandra
2010-08-26 @ 22:14:55

Hahah jaa herregud :) Vilken skön dag, känns som att allt kommer bli som FÖRR och det gille vi :)) Saknat dig fööööööör mycket <3<3

Postat av: Malin
2010-08-26 @ 22:18:39

Eller hur! den har varit bäst, fattar inte att vi varit ifrån varandra såhär mycket..

Klart det ska bliii, you and me ♥!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0