Tisdag

Underbar DAG!
Kort dag i skolan, och den har gått fort, trodde jag kom typ 5 min för sent imorse, men visade sig att jagva 10 min för tidig, så känndes bra. gillar inte att komma sent. Efter skolan cyklade jag hem, bytte om & stacka till stallet, red med josse P, var en lagom tur runt lindan. :)
Sen efter det så cyklade jag hem, duschade, och fixade mig lite, tog bussen till kupolen, mötte Mickis & ronja, så gick runt där, ronja drog efter en liten stund, men jag och mickis vart kvar hela kvällen.

Jag köpte en ny parfym, Beyonces nya, ett par leggings & en typ skjorta, inte min stil egentligen, men insåg att jag kan inte går runt& vara svart & vit hela livet.. och så köpte jag en guldring, på albrekts guld. :)
Sen vart det en cola & en cheeseburgare på donken. Och nu ska jag packa ihop grejer & dra och sova hos josse , så ska vi baka :)

Båda börjar halv 10 imonn så blir kanon!

Godnatt & puss ! :)



Min skjorta & leggings



Min ring


& min parfym

Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-09-01 @ 09:53:32 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

snygga kläder, o parfymen lucktar sjukt gott :D

ja hade tänkte kommer ner i början av nästa månad, har lite trort med pengar :/ men så fort ja får de kommer ja :D

Postat av: mathilda
2010-09-01 @ 21:18:02 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

va snygg blogg du har, hjälp mig :D

tihii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0