thank god its friday.......

....nej så kan man inte tänka, för jag jobbar exakt varje dag, börjar mellan halv 7 och 7. är jag extremt färdig får jag komma till 7. shysst iaf ! men det gör jag bara om allt är färdigt sen dagen innan..

va bra fart på mig imorse, hur pigg som helst. och hade ungefär 85 tandläkare som åt frukost här idag, innan deras möte  startade igång utanför. Jag och Lina fixade det fint, är nog första gången vi klarade det helt perfekt.. haha.
Sen lite senare vart jag hur seg som helst, kanske för att jag frivilligt ställde mig i disken medans lina plockade in allting.. är lite tröttsam, men tycker det är rätt skönt att stå där.. måste vara dom där tabletterna jag äter nu som gör mig så trött.. annars vet jag inte vad det är för fel.

nu ska jag läsa aftonbladet. så man får reda på vad som händer i sverige.. haha.

puss.


    

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0