Kock KRIG

HARD WORK WORK..



Jobbade hela dagen igår, med bröllopet här, har serverat, fixat lite i baren, serverat alla vin & dricka med. Idag har jag jobbat till nu sen klockan 7 imorse. helt okej. Har också haft krig med en kock... han sprutade ner mig med massa vatten när jag diskade, så jag vet inte hur jag såg ut, och så har jag haft vattenkrig med en till kille här som också ville vara med TYDLIGT. haha. snart ska jag gå & ge igen.... har planerat iskallt vatten innanför ryggen när dom minst anar det.. HEHE...

Nya friends också här, tjejerna är toppen som jag jobbar med.


För övrigt har jag badat bastu & druckit lite öl i förrgår med anders, andreas & karl.  sen vart det bubbelpool & så slängde vi oss i havet :)


Nu ska jag tigga lite mat av en av kockarna, om han kan gö nå gott till mig ;) sen  gå hem & ta en dusch, och hoppas på att något kul händer.

Puss

Kommentarer
Postat av: [email protected]
2010-08-15 @ 19:07:30

Låter som du har skit kul gumman miss you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0