Gröna Lund

Igår stack jag,alexandra, jimmy & dennis till sthlm! Åker aldrig med två hjärndöa killar igen iaf!
vart ett jävla krångel om vart vi skulle, och så.. jag & alexandra kände flera gånger att våran adhd ville släppas lös! Jag orkar inte ens berätta hela vår krångel historia, men ni kan ju gå in & läsa den på alexandras blogg om ni ens vill höra den.. drygt iaf!  


Men efter ett tag kom vi äntligen in på grönan, då vart det ju kul, började med att käka pizza, sen åkte vi en massa, skitkul. Och tvingade upp alexandra i fritt fall. underbart :)
Åkte hem vid halv 12, och käkade donken på hemvägen.
Somnade direkt hemma ..
har hämtat hem caramell från betet nu på morgonen, så nu är hon hemma. skönt.
älskade häst.

Har varit hos mamma & ätit mat också och så idag, fått lite presenter.. pengar!
Sen har jag,mormor & brorsan vart & satt på täcke för natten på min häst.



There can be miracles
When you believe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0