Första dagen i skolan..

Har haft första dagen i skolan idag också! Helt okej! gillar mina nya klasskompisar, Efter så vart det kupolen med dom, Julia, Veronica & Lollo. Så träffade jag på anna som fyllde år idag :) och så träffade jag madde & hennes syster också, gick och tog en cheeseburgare med dom.
Vart ju inge kupolen med alexandra idag :( .. hon vart & må lite dåligt. tråkigt! men får förhoppningsvis träffa henne imorgon kanske? :D

PUSS




Hämtade ut mina nya converse igår också. gillart! :)

Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-08-26 @ 12:16:00 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

hej gumman hur är läget? hade tappat bort din blogg, men hitta den nu igen :D

Postat av: Malin
2010-08-26 @ 15:30:06

Tjaa, det är bra, självdå? Haha jaha :D vad bra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0