Finnlänning?

kanske dags för lite update iaf. Håller på och bli halv finne, och det är underbart här, alla är kanontrevliga som jag jobbar med, och det är bara min häst & familj som saknas här. så himla roligt med nya folk. Det är inget skitsnack, och alla är öppna och snälla. Det är också jättefint här, men inte så konstigt när det är typ lyx stället.
Har jobbat sen halv 7 imorse, och imorgon lär jag börja halv 6 för det är massa som varit på konferans som ska äta här..
Sitter vid chefens dator nu, som nyss kom in här och frågade om ja skriver med massa killar, och att det blir att hålla ett öga på mig isf! haha. jaja.. är ju fina pöjke här åå ;)
 Nu ska jag gå och småäta på något. är lite hungrig.. 
kommer massa bilder sen..... 

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0