30 Augusti.. 19 sommrar..

Japp idag har det varit min födelsedag, tack alla för dom fina, långa & korta gratulationer jag fått!!
Hade mitt "kalas" hos mamma igår, vart mat & så där. Trevligt. Har fått pengar som jag önskade mig, sen underkläder, och ett halsband. :)
Sen idag har vi bara fikat äppelpaj & vaniljsås här. Har varit på kupolen en sväng på lunchen idag med amanda också, hon köpte block och så till skolan.

Har träffat min underbara häst efter skolan, bara myste, pappa hämtade mig, och sen duschade jag, så kom madde hit, vi fikade, sen har i varit på bio på kvällen, jag, madde & mickis.
På Inception, väldigt invecklad film.. men för dom som gillar äventyr & action är den bra ;)


När vi möttes på stan innan bion, skulle mickis in & handla cigg, då i dörröppningen in till affären kliver en dam i 60-70 års åldern ut, våra blickar möts, och hon säger - nejmen HEEJ! och jag HEJ!

Hon- Vad fin du är!
Jag- Jaha, haha tack !
Hon- ja men du var det! Är allt bra?
Jag- Jaaa...
Hon- Jaa.. du förresten, ( så plockar hon upp en klädkatalog) Är det modernt med sådan här underkjol?
Jag- Jaa.. det är det väl
Hon- Har du en sån?!
Jag- Nää men en ungefär likadan, (ljuger lite för att skynda på samtalet som är scary! )
Hon- Jaa men då kanske jag ska köpa mig en sån då... Tack så mycket!
Jag- Aaa det va så lite
Hon- Hejdå!
Jag- Hejdå!

hahahaha mickis och madde stog bakom och typ dog av skratt, ingen fattade NÅTT! men läskigt iaf..






Kommentarer
Postat av: mathilda
2010-08-31 @ 11:46:59 URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

hade du kul i går ( din födelsedag )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0