Wiho FREDAG












Det är fredag idag, och shit mina läsare blir bara fler & fler ser jag.. vilka fan är alla?haha.

Vaknade imorse med en trött julia bredvid mig, fast tror att det i själv verket var jag som var helt död. Hörde hur det regnade hela natten, hade dåligt samvete för att star stog ute.. Och det bara lät så mycket mot rutan, inte sådär mysigt, som när man sover i en husvagn och det regnar,Utan slog mot rutan.. ursch.

Iallafall, steg två, jag ringde madde, väckte hon, hon ville ju absolut inte gå till skolan, för det var ju "bara en lektion", fuck you sa jag till hon, Tänk om vi gått till fyra då? som att det varit bättre? Med massa tjat gav min Madde med sig ;) ! Och så begav vi oss! När vi kom till skolan hade vi först bild, så vi hjälpte till med en utställning våran lärare hade ordnat. Sen hade vi Administration med Inga-Lis. Jag är ju i stort sett klar med det vi ska ha gjort. Madde hade ju inte kommit så långt & blev därmed osams med Inga-lis. END. haha, slutade våran lektion där, och vi begav oss för att köpa donken, gott.

Cyklade sedan sedan hem och jag drog till stallet.

Började med att Luncha hästarna, fixade allting klart till Caramell. Sen drog jag till star, började med att rida han & så. Gick kanon, hoppade också.
Sen tillbaka till Caramell, red ut en sväng med Carro, gick fint. Sen hoppade jag lite med Caramell när jag kom tillbaka också, fan vad GLAD hon blev. helt otroligt. Har ju inte hoppat hon på månader :P!

Sen tillbaka igen, sen kom yvonne och hämtade mig, jag orkade inte cykla hem.

Här hemma blev det grillat med bror, pappa & yv. Underbart! :)

Nu ska jag möta julia, godis behövS!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0