Tjena



I torsdags träffade jag amanda, vi gick på bio, snackade skit & så, vi såg filmen Remind Me. Helt klart SEVÄRD.




mörkbrunt/svart hår igen? ibland känns det som ja TACK...



Igår (fredag) tog jag hand om Caramell, lunchade hästarna osv. Sen skyndade jag mig hem, gjorde mig iordning, fskulle ju geentligen till josse, men vart ändrade planer.. så vart inget. Lite senare kom Julia & Madde hem hit, snackades skit, fikade och så. Madde drack så mycket kaffe så hon spydde ;) haha! Söt hon är :D Mitt i natten drog jag& madde ut & träffade Lucas & Jonte. Bara snackade, gick med dom till donken, så när ludde skulle ta ut pengar blev det slagsmål, kom massa killar.. Madde fick damp och va själv nära på att åka på nån smäll. Hon blir ju som hon blir när det är bråk.  Jaja.. nog om det.

Sen cyklade vi hem till julia som somnat, hon som va astrött.! sen drog madde hem & jag gick och la mig.



Idag gick jag upp halv 7, lollo kom & hämtade mig, så följde med hon på tävling. Camilla & david va också med, gick inte sådär skitbra för lollo idag, men ändå bra =) Ingen placering.

Hemma vid 4 tiden, då kom det en familj och tittade på min stjärna. Hämtade lortgrisen i hagen, så gjorde vi iordning han tillsammans. Sen red jag han först på banan, sen fick en av dom andra tjejerna prova han, sen Mammans dotter som skulle ha honom, en jättesöt tjej! gick hur bra som helst, :) ! Iallafall så bestämde dom sig för att ha han, så han åker till nästa helg. Kommer bli tomt utan hans små glada öron... men han får det kanonbra, det känner jag på mig. :)
Åkte sedan till caramells stall, gjorde iordning henne, hopptränade som bara den, emma red också caramell :)
tyckte det gick bra för att rida hon första gången! :))

Éfter det dryga passet red jag tillbaka & släppte in hästarna för kvällen istället för Karin, såg att hon hade både utsläpp,lunch och insläpp idag ;o jobbigt ju! sen kom pappa och hämtade mig.
Och nu har jag ätit.. är helt slut, håller på och får simon kväll känner jag.. sitter och tänker på han på varenda låt jag hör, förknippar texten med minnen av han osv. INTE BRA.
måste hitta på något att göra. jag orkar inte vara ledsen, men har ju varit det i över ett år, så har väl vant mig.


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0