plugghäst frågetecken


En av mina kära bilder jag har med på min redovisning.
Känsla; fångad? eller typ upptäckt.


Gick upp strax efter 6 imorse, så begav jag och Yvonne oss till stallet, gav 4 hungriga hästar mat och släppte ut dom. Kom hem efter en halvtimme, jag slängde mig i duschen, vill ju inte lukta häst.. Gjorde mig iordning, skyndande mig och överförde lite bilder till mitt usb minne som min lärare är helt faschinerad av . Bara för att det är jättemycket minne och rosa. haha.
Iaf, slängde mig på cykeln, ringde och väckte josse, som vaknade nån minut i 8. BRA ! haha så cyklade jag till skolan, josse kom efter nån halvtimme.

Vi hade foto B, gjorde klart allting vi ska vara klara med, NÄSTAN. har bara cd omslaget jag håller på med nu kvar. Slutade lektionen strax efter 9, så cyklade hem, har ju "egen arbetstid".
 
Tog våran bärbara dator och satte mig ute på balkongen, skrev på min rapport om Islam, efter en och en halv timme kom yvonne ut med kaffe & Bulle som jag bakat igår. Gott, så gick in, för det blev kallt att sitta ute.. Så har jag pluggat tills nu, i tre timmar utan paus, jag är helt slut..Vart iallafall klar. Jävlar om jag inte får mer än g säger jag bara ;)
Nu måste jag börja med mitt tal, ska göra det på måndag, har nationellt prov då i svenska. gaaah. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0