Mitt i veckan

så fort man inte bloggar får man höra "Kan du uppdatera din blogg eller?! " jaaaaaaaaaa., ska. take it easy.

Nu har det ju gått några dagar med den där "askan" som kom in över Euorpa, skönt att Mickis är hemma nu! även om det vart en lång bussresa för hon..




Jag har i allafall varit i skolan idag, och sen när jag kom hem har jag städat lite, tänkte strax baka bullar .. bara jag väntat på att yvonne gjort mat klart, hon gör nå thailiknande mat. gott. Tänkte kolla med sommarjobb i sällnes i sommar... tänkte ju faktiskt ha mina kära på sommabete där hos julia e . :) vore kul...
Vill att julia W ska komma hit nu! :D men hon kommer väl när man bakat.. antar jag ;)
haha!

Puss









RESULTATET: ..............









Pappa & yv som väntar på fika;) bullarna blev iaf JÄTTEGODA :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0