Måndag Med Madde


I vanliga fall hatar jag måndagar, men den här månagen har varit kanon!
mitt öga har inte slutat rycka än helleR! haha det har ryckt sen i fredags! Tycker det borde få sluta nu.
Skrev prov idag i skolan också i foto, vet inte vad jag fick, men vår lärare slängde ur sig en kommentar efter att jag & madde va det inga problem för angående provet. skönt.
Lämnat in min rapport också, herregud har aldrig varit så noga med något skolarbete. :D
käkade med madde efter skolan också, på donken, två för en. Vårt häfte går ju snart ut!
Sen vart det kupolen, ända till 8. Madde hittade skor, en tröja och jeans, asnice och jag ett par mjukisbyxor, inte hel långa, sen ett par skor.
puss





Dagens KÖP :




Mjukisbyxor, (pirat).

Mina skor





En bra låt jag fastnat för pga av lollo. :)


http://www.youtube.com/watch?v=ygk2S0nFDWQ

Kommentarer
Postat av: Yv
2010-04-27 @ 00:10:44

Jag gillar att höra att du jobbar på så bra med ditt skolarbete ;o)))

Jag blir glad !

Kramiz

Postat av: Malin
2010-04-27 @ 09:01:40 URL: http://mallllanbrallan.blogg.se/

Jaa det är skönt :o)) men vill ha jobb nu så jag blir galen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0