DumBoM!

Kom nyss hem från skolan, sista lektionen var idrott, gick segt men gick. Började 8 imorse, pappa fick komma dit med nå starka alvedon, min rygg gjorde ont ändå upp i nacken, kunde inte ens sitta normalt vid daotorn i skolan. drygt. Jag fick en cola, ett alvedon paket 500mg och en banan! haha:)

Just nu sitter jag iallafall och äter kyckling, brunsås och potatis, mumma! :)
Kanske man ska byta om till ridkläder, sätta sig på cykeln och cykla till stalleT? så fint väder så får bli så.



Tvättade min Lilla Star igår också, nu när det varit så fint väder, han va kanon snäll. Inte som när jag fick hem han & han bara stog och hoppade runt! :)





Sen gick vi ut & gick i skogen...





& hittade tussilago :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0