det var ingen som lyssnade.






Har haft konstant ont i hjärtat dom här tre senaste dagarna, helt sjukt. Inte vet jag vad det beror på heller,
iaf så mötte jag madde igårkväll, så sov hon kvar hos mig, guud vad skönt och träffa henne igen, kändes som evigheter sen, det är nån som verkligen kan få mig glad ♥
sen har jag & Madde ridit Caramell & Star idag, Caramell var dampet PIGG. haha. Men va ju skoj.

Nu på kvällen har jag vart med julia, först hemma här, sen drog hon till fredrik, så cyklade jag dit lagomt till Desperate Housewives började, underbara program.... :)

Hemma nu, kan inte sova, för mycket tankar i huvudet i guess.
Nu ska jag slå på en film, TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0