mycket. ja. hej.

Igår hade jag min första körlektion. Gaah , mycket & tänka på men gick ju bra endå. krockade ju iaf inte ;) haha. har körlektion nästa helg igen, lika bra och köra på nu medans man är igång. Igår vart det rätt lugnt, eller ja, var i domnarvet hemma hos not. Sen vandrades det hem och sovs.
Har nyss ätit också. gött. Snart blire väl & åka til stallet & rida pärlan (:



Hampus som åkt moppe med mig (H)





Jag & Madde tog oss en tur på hästarna & plockade kantareller!




Jag & Madde lagade lite käk..



Lollo som lär sina djur röka!




Lillemor rider på mellis!
Och han har flyttat hem till julia i dalafloda (Y):)




Julia, sötaste ungen !



var till svärdsjö en dag & tittade på min bror
som spelade fotboll. träffade farmor också :)
Och efter det hamnade vi på fika hos Karin.
Sen körde jag bil en liten bit hem (:




Ja & tydligen kan man ha skitkul åt en "uppstoppad mormor" enligt madde.
HAHA. jag dog i klassrummet när alla skulle va tysta och den här fula saken va i boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0