i wanna love somebody like you

Ett tag sen jag bloggade nu. Men idag så vaknade jag & Madde vid 9. Var ju lediga idag! så gick upp, åt frukost med farsan,så kom david med våran bil, nylackad & klar!  sen drog vi iväg mot ludvika, så övningskörde jag 45 min typ, gaah det är ju rätt läskigt, men körde iaf i hundra idag. Fattar inte varför det är så kul egentligen att köra fort. och det känns enklare än sakta. Vart lite tjaffs med farsan och så. men gick relativt bra! :) Sen drog vi in till ludvika, hämtade yvonne, så åt vi fyra på Thai. Asgött ! sen åkte vi förbi körskolan, hämtade mitt startpaket, BARA att börja plugga då! Första körlektionen är nästa Fredag.. hoppas det går bra

Sen så vidare till Borlänge, drog & handlade , sen skjutsade pappa hem mig & madde. Sen drog vi till stallet, red med Lolo. vart en riktig CP tur. alla va helt störda. men det är ju lugnt. Sen hemma efter kanske 1.5 timme. gjorde iordning pållarna sen drog vi hem, Nu ska vi göra kycklingsallad!


PUSS

Kommentarer
Postat av: tant siv
2009-09-12 @ 12:51:21

o vem är david då ???? va då lacka en ny bil ???

Postat av: Malin
2009-09-14 @ 13:40:08

Lollos kille... och ja han har lackat vår nya bil.

Postat av: Anonym
2009-09-17 @ 23:31:02

UPPDATERA DIN SNOPP :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0