SöndaG





Igår vart det bara att kolla på film med pipo hemma hos han! skönt det är att vara nykter! Så tog bussen hem vid ett idag, träffade julia på stan, gick & satte oss på metropol någon timme, sen kom hennes moster & hennes man, så gick alla fyra på bio. Flickan som lekte med elden. den var kanonbra, även fast jag inte sett ettan! :) Efter det drog jag hem. Käkade mat med pappa & Yv. Lika gott som vanligt. sen nyss har jag kollat på ensam mamma söker. skönt att det där arslet åkte ut, såhär tarv!

Nu ska jag nog duscha & sova. skola imonn!

Puss

Kommentarer
Postat av: mathilda
2009-10-15 @ 22:34:46 URL: http://M1m2.bloggplatsen.se

OOooh så mysigt :) på G lr ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0